Tredje dagen på bravida ✓

DATUM: 2012-03-21 / TID: 17:40:38
Hejsan Hejsan. Idag jobbade jag helt, ända till 4. Har blivit släppt något tidaigare de andra dagarna men idag så fick jag inte sluta tidigt, och det var kul tycker jag. Skulle lätt vilja sluta skolan och börja jobba istället. Men nu går det inte tyvärr. Men om jag hade haft utbildning och kunnat skulle jag slutat imorgon och sökt dit :D. För det är så jävla kul tycker jag :). Jag började inte jobba förräns klockan var halv tio idag. Då åkte jag med samma kille som igår, Thomas heter han. Och det var lungt idag, vi var bara i Nässjö och Äng idag :). Så det var chill. Nu har jag duschat, ätit och hjälpt till hemma lite. Så nu ska jag passa lillasyrran lite. Skriver mer senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback