Snabbt

DATUM: 2012-03-08 / TID: 18:12:00
Oj då, redan Fredag. Shit vad denna veckan har gått fort asså. Det känns som att det var fredag nyss ju. Och imorgon är det återigen fredag. Längtar, fast jag har inte hittat min plånbok, och det känns piss. För att där i låg mitt ID-kort, mitt bakkort, och mitt busskort. Så det är lite surt. Busskortet och bankkortet får jag kanske nytt om jag har tur. Men inte ID kortet. Det kostar 250:- och det är illa. Så om ni har hittat en rutig plånbok inne i norråsa lämna in den på expeditionen så blir jag väldigt tacksam. Skulle bli sååå glad.
Och om ni undrar varför jag inte bloggat idag så har jag inte haft lust att göra det. Men imorgon så kommer jag nog blogga en hel del under dagen :). Dagen har för övrigt varit väldigt bra måste jag säga. Känns härligt.
Glöm inte frågestunden som slutar imorgon klockan 16.00. Då kommer alla svaren upp :)
Om jag får över 6 kommentarer innan imorgon så kommer jag att länka allas bloggar som har kommenterat, observera att det måste vara olika frågor på varje fråga, alltså inte samma fråga på typ flera frågor.
Klicka HÄR för att komma till inlägget. Blir jätte tacksam om ngn hittar min plånbok och lämnar in den.
Ha det bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback