Dagen har rullat iväg!

DATUM: 2012-04-04 / TID: 20:00:28

Jag tycker att dagen har rullat iväg så himla fort idag, och lovet också :(, har inte gjort mycket under lovet. Men ska titta om jag kan va med någon i helgen. Om Carlos kan så ska jag fråga om han vill komma, eller om jag ska komma till honom!
Och nu har jag varit inne hos farmor och farfar med Isabell i 2 timmar något sånt tror jag. Ossy (en hund som dom vaktar ibland) har nämligen varit där, och Isabell älskar den hunden, och hunden verkar gilla henne också. Imorgon skulle vi åkt till Boda-Borg men det blir inte så, istället blir det att städa lite här hemma, och så ska vi baka en smörgåstårta tills på söndag när mormor kommer. (hoppas att hon har ett påskägg med sig ;) ). Så har lite planerat imorgon trotts allt.
Jag gick inte ut och fotade idag, ska kanske göra det imorgon om jag hinner, för då ska jag gå påskgubbe/påskkärring med lillasyrran om jag hinner. Och då tar jag med Sandras kamera!
Detta blev ett långt inlägg, men så kan det bli ibland när man inte uppdaterar.
Chiaaaooooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback