Cupcakes och påskpynt!

DATUM: 2012-04-03 / TID: 21:08:03
Tjenare, idag har det vart en lungn dag, även att vi har gjort rätt mycket här hemma. Och vid 18.08 innan ringde mamma mig och sa att hon ville att vi gick ut och plockade lite påskris, så då gjorde vi det :), men sen hade hon inte sagt att vi skulle pynta det. Men det var vi duktiga och gjorde ändå. Och jag tycker att det blev väldigt fint.
Sen idag hade sandra på morgonen bakat muffins till när mamma kom hem efter ett morgonjobb. Hon städar typ på någon firma, och då fikade vi på det när mamma kom hem!
Riktigt smarrigt var det :)
Och här kommer bilder jag har suttit och redigerat!






Denna bilden blev riktigt dåligt redigerad, tycker jag. Men det var ingen bra inställning jag hade på kameran.

Nu ska jag väl snart äta frukost antar jag. Och sen blir det sova. Känner mig trött idag.

Kommentarer
Postat av: susy

det där ser gott ut!!

2012-04-04 @ 11:33:30
URL: http://susys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback