Sätter igång nu igen :)

DATUM: 2012-05-01 / TID: 21:23:18
Har haft ett väldigt uppehåll från bloggen, men nu känner jag mig redo igen. Anledningen till detta är att jag hade för få läsare, men nu jävlar ska jag inte ge upp. Så jag kommer blogga lite varje dag. Och min data är just nu på lagning, så jag bloggar från mobilen till. s jag får datan tillbaka. Funderar på att sälja den, eftersom att jag e spelnörd och vill ha speldator. Ska också sälja min fiddy, så det är gött. Imorgon är det skola igen och det känns tråkigt, vill inte ha massa jävla läxor och sån skit... Men det är ju snart sommarlov så det är ju rätt chill nu de sista veckorna, har många studiedagar och så. Godnatt !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback