Svar på tal!

DATUM: 2012-03-09 / TID: 19:06:07

Idag var jag efter att vi hade slutat med markus och kollade våran prao plats. Vi sa lite vem vi var och så, och då blev de på bravida riktigt glada för att vi presenterade oss innan vi hade börjat praoa. Och jag kände att det kunde vara bra att presentera sig så att de vet lite vem man är. Och då sa de innan vi gick att vi fick ett plus i kanten för att vi kom och förpresenterade oss. Så det kändes bra faktisk, sen när jag kom hem ringde jag och spärrade mitt ID-Kort och mitt vanliga bankkort. Är jävligt piss på att någon har tagit min plånbok, när det inte låg något annat än ett bankkort, ett busskort och ett idkort i den. Det är ju fan inget att ha!!.
Men nu ska jag inte tänka på det mer, för då blir jag så himla förbannad. Så jag tänkte svara på alla frågor jag har fått.

1. Slagsmålet mellan dig och Azem kan du berätta.
Jag vill inte ta det såhär öppet, så nej.

2. Gillar du korv ?:$
Hmm, denna frågan var ju lite annorlunda. Men jag gillar grillkorv, och inte så mycket falukorv, gillar det om man gör ungnsstekt falukorv. Och mammas stekta korv.. Skolans e inte så god. Det är ju typ ingen färg på den ju.. Den var tillochmed grå en gång... :S

3. Kan du lägga ut en video när du sjunger? :)
Jag har redan gjort det :)

4. Hur många procent är du bonde?
En till lite annorlunda fråga. Men jag är 0% bonde faktiskt. Jag gillar inte att typ köra traktor och sånt... Så nae, jag e inte bonde

5. Har bara undrat en sak rätt länge nu, är det gott med prickikorv på mackor?, rätt najs annars :D
Ja, prickikorv på mackan är riktigt gott. Jag gillar det, men det är godare med ost. ÄLSKAR ost :)


Ja, det var alla frågorna.. Hoppas på många fler frågor nästa gång jag har frågestund :)
PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback