S.E.G

DATUM: 2012-03-15 / TID: 21:23:45
Tjohej, har inte skrivit här sen i förrgår, men men. Imorgon är det fredag IGEN. Och jag tycker att tiden går riktigt riktigt snabbt. Vad tycker ni ?, iallafall. Idag i skolan har det väl varit en helt vanlig dag. Imorgon är det som sagt var fredag och sen nästa vecka går jag på prao. Jag ska praoa på "bravida" med min gode vän Markus. Hoppas på en rolig vecka där jag får lära mig mycket nytt. Allt idag har vanligt som vanligt. Inget speciellt har hänt. Om 3kvart blir det att titta på bb om inte mamma och pappa ska titta på tv ;), det gör ju inte så mycket eftersom att det går i repris dagen efter vid klockan 18.00 tror jag :). Just nu sitter jag och väntar på att min vän Moa ska ringa mig så att vi kan prata en stund, både hon och jag måste prata av oss.. :) Så nu ska jag fortsätta vänta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback