Läggdags.

DATUM: 2012-03-17 / TID: 00:29:57
Nu ska jag krypa ner och lägga mig. Dagen i skolan har varit toppen, och nästa vecka är jag laddad inför prao. Ska som jag sagt tidigare praoa på bravida el. Ska bli skojj,eftersom att jag vil gå en el/data/teknik linje. Datalije helst eftersom att jag gillar att hålla på med datorer, ska även snart när jag har pengar köpa delar från komplett att bygga dator med. Och det ser jag fram emot. Sen idag när jag kom hem på tal om allt och inget så städade mamma. Och då gick lillasyrran ut med minstingen isabell. Så att jag och mamma kunde städa utan henne ;). Sen efter att vi hade städat åkte vi in till harmony i nässjö och käkade. Det var riktigt gott måste jag säga. Sen när vi kom hem så har jag bara chillat framför tv:n och mitt älskade PS3. Dagen har vart kanon och mitt humör också :). Hoppas att det håller i sig hela helgen nu bara :). Nu ska jag sova i mitt nystädade rum med en nybäddad säng. Det kan ju inte bli bättre ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback