Jahopp, då var det lov nu då!

DATUM: 2012-03-30 / TID: 16:18:11
Tjenare, idag efter skolan stack jag med Linus till stationen, väl där skulle han åka på rullbanden men han failade skithårt och typ faceplantade när han hade kommit upp på tullbandet. Men sen åkte vi, jag slutade vid 2 och mitt tåg gick vid fem i halv fyra. Så jag var där i nästan 1 och en halv timma.
Sen väl på tåget fick jag godis av Johanna, för att hon hade jobbat på ICA så fick hon det. Men hon sa att det var äckligt, men ändå så åt hon det.. Hon e ju bara för random.. Och nu sitter jag här, framför datan och har allmänt tråkigt.. Men ska nog hitta på något att göra. Gå ut och fota kanske ?, får ser vad som händer. Lov nästa vecka och fy helvete vad skönt!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback