Jag är inte förvånad!

DATUM: 2012-03-24 / TID: 17:59:11

Hejsan, har städat våran nya bil lite nu, och varit ute och gått. Från stora vägen idag med. När vi hade varit i Nässjö så frågade jag mamma om hon ville släppa mig där, och då gjorde hon det. Så jag gick och joggade hem, det är ungefär 5 km ifrån stora vägen och hem. Eftersom att vi bor längst ner om man åker från stora vägen. Men iaf, det fanns tyvär inget batteri på telia i Nässjö, så jag ska spara till en helt ny mobil. En Samsung Galaxy Note. För jag vill verkligen inte ha kvar min gamla sketna GIO. Den är så tråkig, liten och ful.
Noten har 5.3 tums skärm, HD kamera och själva mobilen är HD. Awesome eller ?
Det är en blandning emellan en surfplatta och mobil.


Kolla hur stor den är om man gämför med en Iphone. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback