Städat idag

DATUM: 2012-04-05 / TID: 22:54:13
Idag har jag och syskonen städat hustet, det gjorde vi under tiden mamma och pappa var i Nässjö på banken. Och jag har varit så jävla förkyld de två senaste dagarna så det har varit riktigt segt och tråkigt.. Men när vi hade gjort det så kom mamma och pappa hem, och då hade dom köpt hem lite fika till oss. Och det passade bra efter en 4 h lång städning. Och sen gick jag och lade mig.. För jag har så grymt ont i ögonen och så rinner näsan, och jag måste nysa var tjugonde sekund.. Inget bra dethär. Men jag får hoppas på att det går över tills imorogn.
Nu ska jag checka några bloggar. Och nu någon dag kommer det en påskpresent som påskharen kommer lämna här på bloggen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback