Fototävling

DATUM: 2012-04-08 / TID: 01:24:50
Funderar på att ha en fototävling. Men vet inte riktigt vad man ska kunna vinna, ni får jättegärna komma med massa förslag, tävlingen ska gå ut på att man ska fota något som man tycker om utomhus. Och sen ska folk få kommentera vilken bild som är finast. Man lägger ut bilden på sin egen blogg och skriver att man är med och tävlar på min blogg, sen väljer jag de 10 snyggaste som ska få vara kvar på min tävling.
OBB!! Tävlingen är inte startad detta är bara ett litet tips. Så om ni kommer med förslag på rimliga saker man kan vinna så ska jag kunna ordna en tävling, kanske kan lotta ut en gratis design ?
Kom med förslag iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback