Ditt bästa bus ?

DATUM: 2012-04-01 / TID: 02:34:46
Tjenare, nu har jag smygit runt i huset och gjort lite bus, det ska bli kul att se imorgon hur de reagerar, jag har gjort följande:
Tejpat för osthyvlarna
Tejpat för kranen
Tejpat mammas datormus.
Ställt prydnadssaker huller om buller
Gömt mammas och pappas mobil, och skrivit en lapp där jag beskriver vart dom är.
Tejpat fast lillasyrrans glasögon i hennes skrivbord
Tejpat fast lillasyrrans lepsylburk (LOCKET)
Och nu vill jag veta om du gör/ har gjort ngt bus än ? Eller vad är ditt absolut bästa/ roligaste bus du någonsin har gjort ?
Nu ska jag sova, så jag kollar kommentarerna imorgon när jag vaknar :)
GODNATT!

Kommentarer
Postat av: jonathan hultman

haha inga kommentarer simon :D haha snell jag är :D

2012-04-07 @ 12:44:28
URL: http://jonathanhultman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback