Slappa

DATUM: 2012-03-08 / TID: 07:03:30
Nu hade jag tänkt att bara slappa framför mobilen tills det att det är dags att gå till skolan. Dagen igår var jättebra, nästtan. Men det var den bara tills det att min plånbok försvann. Hatar när man tappar saker så att de försvinner. Så himla irriterande. Så idag i skolan ska jag leta som fan. Och hoppas på att jag hittar den i behåll. Med alla mina saker i som var där när den försvann. Men föresten, jag tycker att det är lite snålt med frågor. Kika in lite längre ner så kommer ni till den. Skulle vart tacksam om jag får iaf 6-7 fråglor på frågestunden. Antingen scrollar ni ner till första inlägget eller så kan ni gå in på denna sidan här under. http://odersimon.blogg.se/2012/march/fragestund-nu-direkt.html Nu hoppas jag på flera frågor. Chiaaaaaooooo :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback