Jahopp!

DATUM: 2012-03-26 / TID: 16:57:29

Hejsan, måste först säga att jag bara äääälskar vädret något enormt!, så underbart sköönt ju! Nu sitter jag iaf och ska installera Misrosoft Word, för att vi har prov i kemi snart och då ska jag skriva det där. Har varit duktig pojke idag också och gått från stora vägen, åkte med MOA för att hon skulle åka buss men hon ville inte vara forever alone (stone), men det är hon ändå.. Så jag var snäll och åkte med henne, och gick in.
Idag har skolan varit lungn, vi fick på klassrådet reda på att det var ngt typ som sommarjobb killar i årskurs 8 kunde få, och det var på vården, det är i 10 dagar och man får 1000:- och åka till rosenlundsbadet, sen får man typ åka på studiebesök på räddningstjänsten i Jönköping, och lära sig hjärt och lungräddning, men det kan jag typ redan ju ;). Så det har jag fyllt i att jag vill vara med på.
Nu ska jag skriva till provet, bilderna nedan bjuder jag på ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback