Första dagen på bravida ✓

DATUM: 2012-03-19 / TID: 21:39:47
HejHej, idag har jag jobbat första dagen på bravida el. Det är verkligen något jag skulle kunna jobba med måste jag säga, för det har varit riktigt roligt :), det började med att jag satt inne på bravida en stund, sen ungefär vid 07.10 kom Markus, då satt vi en stund till och sen kom en som hämtade oss, jag var hos en som hette Albert, och Markus var med vår kontaktperson Fredrik. Så jag och Albert åkte fick ett jobb i Värne, som är utanför Höreda. Där kopplade vi in några taklampor och gjorde något med en värmepump, sen åkte vi tillbaka. Och då satte jag mig och tittade på tv (attans vilket lyx), och väntade på att Markus och Fredrik skulle komma tillbaka. För Albert skulle typ göra ett jobb i Sävsjö, och skulle inte tbx till Nässjö erfter det, så då fick jag vara med Markus och Fredrik, men vi gjorde inte något fram till lunch, för efter lunchen var det nästan ingen från el där, så då fick vi gå in på lagret och städa. Sen efter det så fick vi sluta. Och då kom pappsen och hämtade mig, och så åkte han och jag till pappas jobb och så fick jag göra lite där.
Dagen har varit helt fullspäckad med massa skojj att göra, hoppas på en likadan dag imorgon :)
Nu ska jag sova, eftersom att jag ska upp tidigt imorgon också!
Hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback