Andra dagen på bravida ✓

DATUM: 2012-03-20 / TID: 19:02:34

Hejsan Hejsan. Andra dagen på bravida avklarad idag, gick riktigt bra idag också. Jag började vid 7 idag och vid halv 9 ngn gång var vi iväg på första odern. Innan det satt jag inne i kontoret för han jag arbetade med idag sorterade papper fram tills klockan var 20 över 9. Sen åkte vi iväg vid halv. Vi har varit i Vetlanda, Eksjö, Nässjö och sen Kettilsås (vet inte hur om det stavas så). Vi gjorde 2 jobb i vetlanda med en spishäll av märket whirlpool, de såg ut som på bilderna nedan.

 






Och jag tyckte att det var intressant att se hur en sådan häll var uppbyggd. Den är uppbyggd så att det finns som magneter i som känner av när man ställer dit en platta. Då blir den varm, men ändå inte plattan. Så man kunde ta på plattan utan att bränna sig. Riktigt fiffigt faktiskt. Sen lagade vi en diskmaskin som läcte och en torktumlare som inte torkade torrt tvätten, luftaggregatorn eller vad det heter fungerade inte, så det blåste inte in kall luft så att tvätten svalnar och blir torr. Så då beställde han delar till det.
Imorgon ska jag vara med Albert igen tror jag, hoppas på lika många roliga jobb imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback