Okejj!

DATUM: 2012-04-01 / TID: 22:02:56
Nu har jag bytit dator med lillasyrran, jag fick hennes laptop, och hon fick min laptop + datormus, och så ska hon få 500:-.. Men hennes laptop är en speldator. Och hon spelar inte eller något sådant, så då fick jag hennes och hon fick min. Lite smått asum!! :D
Så nu ska jag köpa nytt ram minne till denna datan, den har just nu 4gb, men kan uppgraderas till 8gb så då ska jag köpa det. Sen kommer datan fungera riktigt bra ju :).
Och nu ska jag avinstallera och installera nya program till datorn :)
Chiaaaaao!

Kommentarer
Postat av: Katarina

sv: Tack! Jag fotar med en Nikon D90, men det är inte kamerahuset som är det viktigaste ;)

2012-04-01 @ 23:13:56
URL: http://brakatarina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback